Informații utile
Cum achiziționezi un apartament?
Două etape simple ai de parcurs pentru a achiziționa un apartament la ALEXANDERMAN PROPERTIES:
- Pasul 1: Antecontractul de Vânzare-Cumpărare, care poate fi făcut la notar sau redactat de echipa noastră de juriști – presupune achitarea implicită a unui avans de minim 35% din prețul locuinței (poate fi și 100% cu discount de 4%), care va fi dedus din costul total în momentul semnării contractului de vânzare.
- Pasul 2: Contractul de Vânzare-Cumpărare, pe baza căruia vei primi actul de proprietate al locuinței, când vei achita prețul întreg.
Pentru cumpărarea unui apartament ca persoană fizică:
- Pasul 1: Pentru semnarea Antecontractului de Vânzare-Cumpărare, notarul va avea nevoie de o copie după certificatul de căsătorie, dacă se impune, și de actul tău de identitate. Concomitent, iți vom pune la dispoziție planul locuinței și pe cel al locului de parcare.
- Pasul 3: La semnarea contractului de Vânzare-Cumpărare, îți vom pune la dispoziție o copie din Extrasul de Carte Funciară pentru autentificare, o copie a Certificatului Fiscal al vânzătorului, Certificatul de Performanță Energetică în original, Cadastrul imobilului și al locului de parcare.
Dacă optezi pentru încheierea antecontractului de vânzare-cumpărare la notar, acesta îți poate solicita și alte înscrisuri necesare pentru achiziție.
Când achiziția se face pe entitate juridică, documentele necesare sunt:
- Pasul 1: Pentru Contractul de Rezervare, vom avea nevoie de Certificatul de înmatriculare și Actul Constitutiv al companiei și de actul de identitate al reprezentantului.
- Pasul 2: Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor sau Împuternicire notarială pentru reprezentant.
Garanțiile oferite de dezvoltator, în conformitate cu dispozițiile legale, sunt:
- Garanție pentru evicțiune, nelimitat – înseamnă protecție împotriva pretențiilor formulate de orice terță parte privind dreptul de proprietate asupra locuinței.
- Garanție pentru vicii ascunse ale clădirii pentru 3 ani – această garanție se referă la posibile defecte ale apartamentului care sunt descoperite într-o perioadă de 3 ani de la recepție și pe care dezvoltatorul le va remedia cu fonduri proprii.
- Valabilitate și garanții legate de materiale – a se vedea specificațiile și materialele care vor fi folosite.
- Garanție pentru structura clădirii, nelimitat – se referă la viciile în structura de rezistență a clădirii, derivate din neconcordanța cu specificațiile de design ale proiectului și cu normele de execuție.
PREȚURI, REDUCERI SI FINANȚARE
Prețurile imobilelor construite de ALEXANDERMAN PROPERTIES pot fi aflate telefonic sau prin email. Așadar, singura metodă să afli prețul actualizat este să suni direct la dezvoltator, la numărul +40768 202 202 sau să ne scrii la adresa office@alexanderman.ro.
Discountul pentru plata integrală, anticipată a unui apartament la ALEXANDERMAN PROPERTIES este între 1% și 4%. În funcție de apartament și de numărul de apartamente achiziționate, discountul poate crește, în anumite condiții. Poți afla mai multe detalii în cadrul unei discuții cu echipa de consultanți ALEXANDERMAN PROPERTIES. Intră în legătură cu noi la telefon +40 768 202 202 sau pe adresa de email office@alexanderman.ro
Achiziționarea apartamentelor în ALEXANDERMAN PROPERTIES se poate face, în funcție de nevoile tale, prin :
- Plată cash. Prin cash se înțelege, evident, transfer bancar, toate tranzacțiile noastre fiind 100% fiscalizate:
- Finanțare directă de la dezvoltator, prin programul Advantage, creat exclusiv pentru clienții ALEXANDERMAN PROPERTIES.
- Credit bancar.
ADMINISTRAREA ANSAMBLULUI REZIDENȚIAL
Managementul Complexului Rezidențial va fi asigurat pentru o perioadă de cel puțin cinci ani de la recepția finală de către o companie subsidiară de administrație a Vânzătorului. Tocmai pentru a fi siguri că oferim un produs de calitate, vrem ca fiecare dintre clienții noștri să fie foarte mulțumit și să se bucure de locuința proaspăt cumpărată.
Serviciile administrative sunt necesare pentru funcționarea și întreținerea apartamentelor din proiectele ALEXANDERMAN PROPERTIES, și anume utilități, colectarea gunoiului, curățenie, întreținere peisagistică, iluminat stradal, întreținerea lifturilor, a instalațiilor sanitare și electrice, securitate și controlul accesului, îndepărtarea zăpezii, reparații curente și altele.
Pentru spațiile comune exterioare care impun înterținere și o estetică fresh, compania de management responsabilă va avea grijă de întregul proces de întreținere a spațiului peisagistic, evident contra-cost.
ALEXANDERMAN PROPERTIES – RESPECT FOR QUALITY
www.alexanderman.ro
office[at]alexanderman.ro
0768 202 202
CUM CONSTRUIM
Toate ansamblurile rezidențiale construite de ALEXANDERMAN PROPERTIES folosesc cărămida Porotherm Wienerberger.
Termosistemul utilizat de ALEXANDERMAN PROPERTIES este vata bazaltică Rockwool.
Tâmplăria utilizată de ALEXANDERMAN PROPERTIES este Veka 82.
NOUA TA CASĂ în MANDACHI twins
Toate clădirile au o garanție pentru vicii ascunse pentru 3 ani. Aceasta înseamnă că, dacă scurgerea apare în urma unei defecțiuni ascunse a instalației, trebuie să îl informezi pe administrator și reparația va fi făcută fără costuri suplimentare. Dacă scurgerea apare în urma unui lucru pe care l-ai făcut (sau nu l-ai făcut), îți oferim suportul nostru pe tot parcursul procesului la costuri minime.
Orice schimbare care poate afecta imaginea exterioară a clădirii este strict interzisă. Fără aprobarea administrației complexului, orice schimbare a fațadelor, precum închiderea balcoanelor, montarea de aparate de ventilație sau aer condiționat într-un loc nepermis de contract, colorarea peretilor exteriori din zona apartamentului propriu sau schimbarea cromaticii tâmplăriei reprezintă un fapt generator de prejudicii, iar dezvoltatorul are dreptul să oblige pe beneficiarul-locatar să remedieze în cel mai scurt timp pe cheltuiala proprie toate modificările nepermise, sau îl poate acționa în instanță.
Printr-o anexă la Contractul de Rezervare / Antecontractul de Vânzare-Cumpărare, în cadrul ALEXANDERMAN PROPERTIES se va stabili un set de reguli, care își propune să stabilească conduita generală pentru toți rezidenții, astfel încât aceștia să se bucure de bună vecinătate și de un mediu plăcut și sigur.